Olivia!

Ons 4 feb 2004 20:48
Övrigt, 14 läsare totalt


Jag är så glad att jag har dig!
Ja. Vi har verkligen kommit närmare varandra, Olivia & Jag. Och det är jag bara såå glad för! Jag har nån att verkligen prata ut med i skolan, någon sån där.. bara helt underbar person!! Tack så jättemycket för att du vill vara med mig och för att du finns!!

Nu har mamma besök. Av bland andra våra gamla mellanstadielärare. Och Olas mellanstadielärare är här hon också. Haha, det blir så när man har lärare till föräldrar:)

Tränade lite förut. Kort men intesivt:P Haha eller inte.. Men skitsamma.

Åååh..

Kommentarer
Postat av: Lina

Snygg blogg! :)

2008-09-20 @ 22:56:59
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0