~Okontaktbara dagen~

Fre 13 feb 2004 17:09
Övrigt, 20 läsare totalt


Märkte just att det lilla dagboksinlägg jag dikterade ihop igårkväll inte hade uppdaterats. Men det gör inte så mycket, med tanke på att det var helt totalt oseriöst. ”All makt åt Tengil” eller nått hade jag skrivit minns jag. Hoho. Ja iallafall var de ten trevlig kväll igår, mamma och jag satt och skvallrade om tanterna i uppis:)

Olivias och mina dikter vann inte i dikttävlingen! Vi hade skrickat in minst 10 bidrag. Haha, inte så konstigt att dom inte vann kanske.. Var inte så seriösa direkt! Alla hade fått varsitt hjärta på skåpen imorse. På mitt stod det; ”Du är mer än guld värd” och det gav jag till först Robban men han kastade bort det. Då gav jag det till Olivia. Sen hittade jag det igen och då gav jag det till Hanna. Sen hittade jenny det på golvet och gav det till Challis. Undrar vem som har det nu?

Elin var helt okontaktbar imorse. Hon satt med sin minidisc och en bok hon lånade på bibblan igår och gick verkligen inte att nå! Efter matrasten fick jag låna Elins minidisc och på svenskan hade jag inget att göra så jag hämtade den boken jag läser, Försvinnandet, och satte mig med den. Sen gick jag och läste och läste, hela svenskan, hela rasten, på matten (och där var jag tvungen att gå ut och sätta mig bakom skåpen för att Lasse inte skulle märka, haha). Jag var precis lika okontaktbar som Elin utan att tänka på det!:) Haha, men jag var ju tvungen att få reda på slutet!

Adam frågar hela tiden vad flickan från Värmland hette nu igen och när hon skulle komma. Gång på gång får jag upprepa att hennes namn är Anna och att hon kommer på måndag efter lovet. Det ska bli mycket trevligt:)

Fjunet, Adam, Johan och några fler bjöd på fika idag på svenskan! Douhane bidrog med saft och sen var fikat biff. Mycket trevligt såhär innan lovet må jag säga! Tack pojkar!~

”I’m so happy oh so happy but then again I'm always sad, cause I can’t hide the tears in my eyes from the night we never had...”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0