OK Tors Ungdomstävling

Lör 3 apr 2004 17:28
Övrigt, 16 läsare totalt
Hemkommen från tävling. Tävling som inte gick speciellt bra. Kanske inte så lustigt, med tanke på att jag har en förkylning i kroppen. Därför var jag otroligt seeeg. Slutade tia, fem minuter efter segraren. Ooopsie. Men det var rätt trevligt ändå, träffade ju vänner för tusan. Axel och Victor bland andra som man inte träffat sen.. Dala-Dubbeln eller nått. Smålands kanske, men ändå. Träffade även Filip (som inte heller träffat på lääänge) och det var ju lite småtrevligt. Väldigt många fler också faktiskt.

Anders vann nog över mig på spurten är jag rädd. Han hade värsta fetingspurten.

”Smells like teen spirit”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0