Nu är jag hemma igen men imorn sticker jag!!!

Tors 17 jul 2003 21:55
Övrigt, 14 läsare totalt
Hemma från en skitarolig vecka på tvärnö!! Jag klarade dock aldrig att stå på dom dära vattenskidorna...Men det kanske bara var bra, jag är juh helskinnad iaf!!!
Vi hade jätteskoj med kompis Magnus!! :D

Snart är det femdagars!!! Jag och familjen SkulleBulle drar imorn!!! Wehey!!! Det ska bli underbart!!

5-dagars ska bli så inninorden skoj!!! Jag ska putta i victor i havet Johan Andersson på spurten (så han får betala med glass haha) slå Anton Tynong i benlängd, dansa regnadans med Lovisa, ta Emil Lauris autograf till Stina, laga mat, spana med Stina och Glajerna, ha onaturligt kul med Malin, få ihop Malin och Emil, träffa en finfin pojke:), leta efter pipande nergrävda föremål med Lisa, ta Victor Malin Anton Lovisa Thomas på spurten dom med, visa alla vad jag går för, leta efter IKEA, spela fotboll mot stockholmarna, KNARKA HELIUM MED LINUS, tälta med stina o spelenunki (hahaha), gå på dirrena o äga med östergötland, ha glassparty med Mallan o Lovilisa, slå Anton i Stensaxpåse, heja på syster och MYCKET MYCKET MER!!! Det är därför det är så UNDERBART!!!!!

Svejs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0