Nu är det färdigt..

Tis 18 nov 2003 20:48
Övrigt, 15 läsare totalt


Ahhh.. Studiedag imorn då:) Sköntskönt.. Hmm, jag vet att det var något som skulle skrivas här.. Men jag har visst glömt bort det:S Återkommer senare. Efter träningen=D

Halluu! Back on stage.
Ringde Svenne förut. Misslyckades, det vill säga ingen svarade. Ringde igen lite senare; Upptaget. Nu vågar jag inte igen, haha.. Ska ta mod till mig imöra!

Sprang testrundan med eliten.. 3,3 km (och två jäkligt jobbiga backar!!) haha jag körde på taktiken: Gå ut stenhårt och öka
Men det gick inte att öka, det som inträffade var att jag inte orkade köra det tempot jag hade i början, så min taktik blev: Stenhårt, saktare, stenhårt! Haha.. Hade 14,07.. Anna Mårsell körde två varv och hade 23.. Hon sa att hon vart seg i benen idag.. Hummdiidiidii.. Haha.. Men man kanske inte riktigt kan mäta sig med henne, men ändå..!

Trallalala en dag närmare eksjö-besöket=D
Tjoooohejdå..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0