Norrköpingsbesök samt klassfoto

Ons 20 aug 2003 20:26
Övrigt, 12 läsare totalt


Wehey!! Idag har det hänt mycket.. typ. Var i skolan, snackade om massa shit.. Sen var det mat, sen vandring ner till Himnaskolan för fotografering.. Klassfoto samt individuellt..Ska bli spännande att se hur dom blir!! haha!! Stinas födelsedag idag förresten. 16 stora år blir hon idag!! Lisa och jag fixade bästa presenten!! Sms av Lurran vet ni.. haha!! Skulle velat sett henne när hon fick det!!
Åkte till norrköping efter skolan förresten... för att besöka Lisa och leta efter en present till Lill-stens partaj på Lördag.. Vi fann mkt bra saker, men dom tar jag inte upp i rädsla för att Stajna ska läsa det här innan lördag..!! Och imorn ska det bli vandra av!! jag har köpt saftsoppa och polly till vandringen så jag ska nog klara mig!! Lärarna verkar tro att det är värsta Camp Molloy!! Men så har dom ju inte vart med på Städjans Hemlighet heller, hehe... Läder-Hans regerade i år vill jag lova!! haha!! men åter till vår vandring.. det sämsta är att man får välja grupperna man ska gå med själv.. fatta han den nya tjockisen i klassen.. vem ska han gå med??? han skulle ju kunna gå med oss, men vi ska ju gå långa.. och jag tror han ville gå korta.. sååå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0