Nejmen!!

Tis 9 dec 2003 21:39
Övrigt, 12 läsare totalt


[12:48] Är det inte Amanda som skriver dagbok nu igen fast hon egentligen borde städat när hon var hemma? Och är det inte denne, redan nämnda flicka som ska befinna sig i Himnaskolans Idrottssal 1 km bort, ombytt och klar, om sisådär en tio minuter? Jo men det är ju just vad det är! Lustigt. Hon har ju inte skrivit på jättelänge. Undrar vad det beror på?

[21:36] Ska bara tala om en sak. Tuffa killar har mjuka stjärtar dom också, vare sig dom vill eller inte. Bara de använder edet. Det finns att läsa på utedasset i Långnäs. Om du nu gör ett besök där någon gång. :)

Haha jag var ond förut. Jag pallade en Zoo-tablettask på Lok. Sen skulle Stina och jag göra det igen, men åkte fast. Hahaha. Om man tittar på Peter tillräckligt länge gör han pussmun. Hihi

Nej men vet du vad. Jag ska pysa nu. Sharow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0