nattcup

Fre 19 sep 2003 07:52
Övrigt, 13 läsare totalt


Heyy..

Vi har fått våra skolkort nu, mpfff... Haha, jaa säga vad man vill om dom, men vårt klassfoto blev det roligaste! Alla ser typ helt borta ut... Det är fint.. Inte! :)

Och så var det ju nattcup igår, haha, jag bommade massa till tredje.. Gick runt i cirklar och bara var rädd. det är det värsta, när man bommar börjar man tänka på allt ”som kan finnas” i en mörk skog.. Och det är alldeles mörkt runt omkring.. Hu!! Rätt tufft att man håller på med det over-head-taken..Men kom ihop med min kära vän Stina ’Bobby’ Boberg och på så sätt blev det mycket trevligare. :)

Ischlo pischlo idag har vi SO-prov och franskaförhör.. sånt tycker jag inte om! Och på tisdag ska olivia och jag ha franskalektion för åttorna.. Snälla nån, dom kan mer franska än vad jag kan!! Vem är dum och sätter mig där?? Jo, Anita... Haha..
Men. Nu ska jag kolla orienterare.nu..

Lev väl! Och önska mig lycka till på SOprovet.. Gaaahhh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0