mvg i orientering:)

Tors 25 sep 2003 20:26
Övrigt, 15 läsare totalt


Tjoho..

Nu är jag nästan färdigpackad till skol-sm.. ska bli så skoooj.. bara två lektioner imorn!! varav en är orientering i kråksångsspåret.. Idrottsläraren: Amanda, du behöver inte komma på idrotten om du inte vill. Du har ändå MVG i orientering.
Haha, jäää.. Men duktig som jag är går jag dit ändå.. Kul att se när alla springer fel och kul att glassa lite:P

Haha, skoldagen var grait!! vi hade kul, anton med sitt ”ahoy” jimmy med sin kamera-telefon..jesper med sina kommentarer, skoglund med sitt garv (uuuurk) olivia filmades när hon stod i ett hörn, haha.. och adam hade regisserat stans bästa film där erik sväljer kameran i slutet. nästan. haha!

Men stackars adam som körde in svarven eller nått rakt in i armen på träslöjden.. det resulterade i ett stort djupt sår, och en disskusion uppstod angående ifall han skulle sy eller inte.. det blev bara tejp.. men ont!

anton är gravid. jag hörde hur det sparkade.

men återigen: SKOL-SM IMORN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0