MVG-DAMP!!!

Tis 14 okt 2003 20:08
Övrigt, 18 läsare totalt


Japp! Det är just vad jag har!! Mohahahhaa!!! MVG på matteprovet, yes där satt den!! Det kommer jag att leva länge på:) MVG:et & Kalsongfotbollen på Skol-SM. Det slår allt:P

Sen så hade vi nått skumt på SO:n. Skriva en grej till finansminister Bosse Ringholm och berätta om Japan. Typ diagram och så. Man fick två lektioner på sig. Det var lite skoj!

Och så var det Laserdome förut. Jag var i lag C. Detta lag innehöll även: Anton, Oscar, Kallén, Chritophe, Lisa, Matilda & Bobby. Ägande laget, vill säga. Och vilka vann då? Mohahaha.. Båda omgångarna! Hela turneringen, alltså.. :) Fast inte direkt min förtjänst.. Hade sämst & näst sämst, men spelar roll!! Vi vann ju:P

Pussheyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0