Många besök på staden.

Ons 10 dec 2003 19:53
Övrigt, 8 läsare totalt


Trallalonk! Nu är jag här igen! Jag har just läst Bilbo för Josefina:) Hon och jag var på stan idag.. Och köpte paket.. Men dom kan inte nämnas här, på grunf av eventuella tjuvkikare:) Men nu har jag iallafall handlat alla 20kronorspaket till vår kommande paketlek, inte för att dom är speciellt skojsiga men nu har jag paket iallafall!! Träffade massa skoj folk på staden också: Elin, Fredd, Elsa, Ola träffade jag inte nej, och ARVID! Arvid och hans Vreta-polare! Det var det skojsigaste mötet, fast jag såg ut som jaa jag vet inte vad!:S Jackan är för liten, byxorna halvskumma skorna inte de varckraste och håret uppsatt som en barnunge och helt risigt! Gash. Men skitsamma. Det är jag som är Amanda i vilket fall. Haha, Arvid presenterade mig för dessa pojkar: Det här är då AMANDA! Haha det var pinsamt!! Men skojsigt som sagt.. Oj vad jag tjatar men det var för mamma avbröt mig mitt i skrivningen.. Jag skulle visst se på Nobelmiddagen och det sa hon.. Så, CIAO!

Pssssst! Vi har inget musikprov! Detta innebär att vi inte har nått mer att plugga till innan lovet! JIHAAA!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0