Maktlöshet

Mån 10 maj 2004 21:17
Övrigt, 11 läsare totalt


Hej på er allesamman. Jag har kommit på en grej; jag hatar kommuner. Varför kan dom inte bara betala för mig? Ååh. Anders ringde förut. Han är så härlig att prata med! Men det tycks inte finnas nått sätt att få dit mig på.. Mamma, jag vill! Jag hatar det här, MAKTLÖSHET! Jag dissar det lika mycket som du, Lisa!

Oj nu har jag ont i magen också. Och ont i huvudet. Illa. Imorn ska vi ta avslutningsfoto. Vi fick inte ligga i hög, så vi ska vara Hippies. Det dumma är att jag inte funnit nått att ta på mig. Men jag hoppas att det reder ut sig.. Åh, just nu vill jag bara att nian ska ta slut, jag orkar inte med den längre. Sommarlov. GU SÅ SKÖNT! Vart håller det hus när man behöver det?!?

”Things are gonna change. And thats for better” -Phoenix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0