Lovely day, isn't it?

Ons 15 okt 2003 20:14
Övrigt, 12 läsare totalt


Yes it is! Isn’t it??

Haha!! Den frasen är nog vår klass bäst på nu.. Alla går runt och säger det hela tiden!:)

Jag har skickat in mina Eksjöpapper nu.. Till SOFT.. Jag valde sam-sam, det fick bli så efter goda råd av kusin vitamin.. Fast natur in second hand.. haha.. :) Hoppas jag iallafall kommer in på intervju. Då ska jag fula mig:)

Ola har smygarstrumpor. Han skräms hela tiden.

Kanske återkommer, fast jag har märkt att jag börjat skriva allt tråkigare dagboksinlägg.. Men någon gång kommer säkert en vändning, och jag börjar skriva roligare igen! Hoppas det är så med orienteringen också. Fast den är ju snart över, men ändå. Bättre att få en vändning sent än att aldrig få det!!! HEYDA!

(Nu är Micha i Schweiz med sin Rahel..:) Träffar inte han förrän nästa år.. Rätt sorgligt, precis när man typ lärt känna honom!! Men då blir det desto roligare att träffa honom next year!!:) )

FÖRRESTEN!!! SÅ JÄVLA SÄR!! Telefonen har fått återfall!! Den är om möjligt ÄNNU sämre än förut!!! Usch och fy för Elgiganten. Dom shat da fack ap. Ska åka och klaga nån dag. Vill ju ha en hel telefon för tusan!! Grrr....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0