Lost i Vidingsjö!!!

Tis 30 sep 2003 21:12
Övrigt, 14 läsare totalt


Hoj!

Amanda är hemma efter helgens strapatser:) Det var dyngkul! Roligtroligt.. Vi sov i stora idrottshallen med Stockholm, Värmland & Örebro! Haha, Roslagen sprang och svettade ner B-salen..

Vi hade första parkett när det spelades kalsong-fotboll på fredagskvällen också:) Haha!

Lördagen gick inget bra, inget bra alls. Sprint var det.. Men dagen var underbar ändå!:) På kvällen var det dirre, Amanda satt största delen av disco-tiden utanför i en soffa och tråkade. Men sen blev jag på gott humör när Bobby låste upp toaletterna för alla nödiga, haha! Dom som utsattes var: Joel, Johan Strand och en okänd stackars pojke.. Tobbe, jag, Stina och Erik gick in och rockade sista halvtimmen iallafall!:)

Söndagen gick inte bra heller, hade ju knappt sovit nått på kvällen då Stina slängde en strumpa i ansiktet på en snarkande gubbe. Hahaha!

När det var dags att åka in till Götebrog hänkade vi på Järlapojkarna.. Dom kände ju ett visst ansvar för oss, haha..

[21:07] Snälla nån, jordens svåraste träning idag! Det var bara inritat sträckor på ett blankt, vitt papper. Sträckor och meridianer och norr och söder på kartan. Skiiitsvårt! Bara kompass ju.. Jag lyckades gå runt i nån lustig cirkel, en stooor cirkel, mitt ute i skogen.. Trodde inte jag kunde gå vilse i vidingsjö! haha.. sen när jag kom till precis samma ställe där jag började, brast jag ut i asgarv.. det var så komiskt, jag kunde nte komma på hur jag lyckast gå i en cirkel.. skumt.. men kul var det!!!

Jag satt brevid en gubbe som stank svett på vägen hem. Men man vande sig efter ett tag.

Ska packa till träningen nu! Tack alla som gjorde min helg såhär kul!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0