lite spekulationer o tankar..

Fre 15 aug 2003 22:19
Övrigt, 17 läsare totalt


Suck... jaa, nu sitter jag här igen.. själv i mörkret och spekulerar.. Men sate vad skoj stina och jag hade i sthlm då!! haha!! var ju på stan idag med... fast hemma, istället.. var rött trevligt där med! träffade på adam och anton! och tedda och gänget.. länge sen man såg dom måste jag säga! men snart kommer man ju träffa dom dagarna i enda, haha! fast det kan vara rätt trevligt, det är bara lektionerna som jag inte tycker om...
och igår då! jag skulle ju hängt på och packat godis.. men icke, amanda försov sig... jävla pulver...
och så får jag den jobbiga frågan :
–Men hörrö Amanda, hur går det med kärleken då??
Inte fan vet jag!! Pojken jag tycker om bor långtlångt bort och har glömt bort mig totalt tror jag, så jag jobbar för att glömma han… jag ska inte svansa efter nått mer, jag ska försöka glömma så jag inte är så jävla jobbig..ska FÖRSÖKA iaf.. för... tycker så himla mycket om dig bara!! .. menmen… *glömma*.. inte blir det lätt inte, att som lisa säger, ”byta ner sig”.. men det ska väll funka.. tror jag..men ändå kommer jag alltid minnas dig, fina pojke… att du är den bästa bästa bästa!! men dte är som man säger –lättare sagt än gjort- det är just vad det är… men ska glömma.. ska... imorn! Kan väll få tänka lite till på dig? Drömma mig bort.. .Fantasi… i min fantasi, rullar vi runt bland mjuka kuddar.. fantasi, du bort mina bekymmer suddar.. mm, det stämmer fan... jag ser alla andra som svärmar runt dig men i min fantasi!! Sååå.. aa.. ska gå på toa nu jag..men du ska veta hur mycket jag tycker om dig!!

Hihi när jag slrev det där så lyssnade jag på kent.. blev lite tröstad av ”brinn pengar brinn, jag lovar du betyder nånting.. du orkar ta dig genom det här..du räcker till, så var den du är.. brinn pengar brinn jag vet att du är värd någonting..du är hoppet i ett iq-fritt land..du är drömmarna jag drömmer ibland.. visst känns det som att kärleken väntar??” joo.. tack jocke, det behövdes.. haha... men.. skitsamma! jag tar och glömmer allt..

Ja!! Nu ska vi inte bluddra mer om det.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0