Lite småkul måste jag medge...

Fre 27 feb 2004 22:26
Övrigt, 18 läsare totalt


Måste verkligen också få skriva det där som Hanna hörde Jesper och Adam och de andra pojkarna prata om häromdagen..
Jesper: Jag missade motorjournalen igår för Marikas skull..
Anton: VA!?? Det tittar ju tillochmed JAG på!!
Jesper: Jaa jag vet.. Det börjar kanske gå lite till överdrift nu..

Hahaha!

Och idag bjöd Erik på sockerkaka. Douhane bjöd på saft med jordgubbsludd i. Eriks kommentar:
-Det har min pappa i naveln.
Ingen ville dricka mer saft. Haha!
Anitas man hade bakat sockerkaka också. Han är vegetarian. Robban:
-Blää, är det vegetarinask sockerkaka då?? Med typ grönsaker i?
Jäkla punno.

Skoltrött? Nej det menar du inte??

”När hela världen står utanför, vem är jag för dig då? Kommer du förstå?”

Kommentarer
Postat av: Lina

snygg blogg!

2008-09-20 @ 23:25:20
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0