Lite om sthlmsresan

Lör 3 jan 2004 21:48
Övrigt, 22 läsare totalt


Japp, även jag säger det: (och då måste det vara så:P)
Stockholmsresan & Nyårsfirandet var KUNGLIGT!

Det började med att Malin, jag och Stina tog tåget på morgonen den 30:e. Vi trängdes i en kupé med bland annat en tant och en gubbe som satt och ”viskade” (läs: skrek) till varandra. Rätt gulliga. Host. När vi kom fram möttes vi upp av Holger & Paulsson, som joinade oss på ett donkan-besök. Sen for vi ut till Haninge efter lite tågkrux. Många var där, dock inte Lina, Hanna, Kristina, Joel, Olle och kanske någon mer saknades. Men vi började iallafall ge presenter till Anna och fick paket tillbaks. Efter det: TRÄNING! Irra runt bland spåren med vilsna och, i Anders fall, dopade personer var rätt trevligt vill jag lova!:) Haha!

När Joel anlände fick han sina paket; En rosa tröja med trycket ”JOEL” på bröstet och ”Inget Flickspring” på ryggen! Klockren;P

Orkar inte skriva mer. Resten kommer imorn. Eller övermorn, eftersom jag itne är hemma imornkväll. Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0