Lite om helgen hos Lillsten

Lör 13 dec 2003 19:25
Övrigt, 12 läsare totalt


Tjao!
Den här helgen har vart skojsig. Inte nog med att jag har vart hos Stina, så var det ingenting. Det är det enda roliga som hänt än så länge, men det var minnsan trevligt så det räcker till och blir över!:D Vi handlade mat på ICA för 504 kronor, vilket innebär nära hundra kronor per person! Ohh gash.. Haha, men det var BARA nyttigheter!:P Tomteskum, chips, glass, pommes, kött, chokladsås, marränger, pepparkakor, jaa allt onyttigt du bara kan tänka dig.. Sen åkte vi hem till Lillsten och tryckte det och hade paketlek.. Jag fick en svintuff plånka!:D Det hade jag faktiskt önskat mig faktiskt..
Sen for Bobby på fest, och vi lyckades ha ner en tavla så det var glassplitter över hela golvet.. Men det klarade vi upp även det.. Vi fann dammsugaren tillsist:D Och sen så åkta Elin Malin och Fredd hem.. Så Lisa och jag började diska:D Sen spelade vi pictunari på två.. Det var det bästa:D haha.. Men nu orkar jag inte writha mer.. Men ni får ha det så bra! DET ÄR FAN JULLOV OM EN VECKA FAN! FAN VA SKOJ!

HERRÅ

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ge jorden en paus.

Delta i World Blackout ikväll!

Läs mer på min blogg!

Kram

2008-09-17 @ 11:15:53
URL: http://lifeofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0