Lisa & Stina

Lör 8 nov 2003 17:38
Övrigt, 11 läsare totalt


.. på besök! Trevligt trevligt.. Just nu sitter flickebarnen och spelar Worms Armageddon på den bärbara datorn.. Tråkmånsar.. :P

Vi var på stan förut, det hände en liten skoj grej.. Jag skulle lämna tillbaka min RedLabeltröja, eftersom trycket var helt sär.. men jag vågade inte klaga själv, så lisa fick göra det..

Han i kassan: Hmm, vill du ha pengarna tillbaka eller? Bor du här?
Lisa: Njaeej..
Han: Bor du i Karlstad?!??!
Lisa: Nejje, i... öööh.. Linghem!
Han
: Kan jag få ditt nummer och namn då? Så kan jag ringa när jag vet hur vi gör..
Lisa: Öhhh... Jaa... (Sneglar nervöst på mig)
Han: Eller, vill du ha tröjan billigare?
Lisa: (kollar på mig) Vill du det, Amanda??
Han: (tittar också på mig) Jasså, det är DIN tröja??!?!? Hahahaha!!

Det kanske inte låter så skoj, men det var det när man var med.. Haha!
Snart ska vi leka paketleken!:)

Herrå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0