Lisa Skullman..

Tis 30 mar 2004 21:48
Övrigt, 13 läsare totalt


[16:19]..är en liten kattunge. Mjaumjau! Haha, det skrev hon iallafall igår. Visserligen var det Siri som skrev det, men shit the same.

Hihi, pictionary idag igen på engelskan (seriösa lektioner, yes!). Anton och Challis skulle måla ”attention”, uppmärksamhet. Medans Challis stod helt idélös började Anton måla för fulla muggar. Ingen förstod ioförsig vad han ritade, men det framkom senare att det var Naken-Janne i full gång med att göra helikoptern han hade försökt sig på att porträttera. Haha. Anton..

Vi lekte lite på matrasten också. Elin lärde oss alla hennes CISV-sånger. Vi sjöng upp dom för Malin, Jennifer och Lille sen. Dom var mycket imponerade.

Rundbadminton på idrotten sen. Det var mycket roligt, faktiskt..

[21:41] Träningen avklarad! Det var klädnyps-OL, som gick till såhär: Man fick en karta där det var inritat två banor, en blå och en röd. Den röda var den viktiga. Först sprang man till röd-ett, och om man var bland de första satt det en röd klädnypa där. Gjorde det det skulle man ta med sig den och sedan springa till Blå-ett, men om det inte satt några klädnypor kvar sprang man till röd-två. (Krångligt kanske?) Och så höll det på iallafall.. Kom man först fick man springa en extrakontroll, så alla var ungefär samtidigt vid kontrollerna sen ändå. Men det blev lite ojämt, Martin hade tagit 7 klädnypor, Peter 2, Jag 1, Ola 1 och Jocke 2. Typ. Men det var roligt!

Malin ska till Per i helgen! Gu vad roligt! Fast själv ska man ju åka på OK Tors ungdomstävling och ha spurtstrid mot Bolmarn. Huhu.

Och så måste jag säga att de tighta LOK-tröjorna har kommit! De kostade 450:-, vilket (om man tänker efter) är jäkligt dyrt för en tröja som man ska springa omkring i skogen med! Men orientering är en prylsport, och tighta tröjor MÅSTE man bara ha nu, eftersom det är nya flugan;) Kan också tilläggas att jag köpt helt ny tävlingsdress, eftersom min gamla var helt sliten. Fått låna min favorittröja också. Den ska jag ha imorn!

”There is a kid, who has a big hallucination”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0