LINIE 15!!:D

Tis 23 dec 2003 17:36
Övrigt, 12 läsare totalt


Grattis Linis på födelsedagen:D Hoppas du fick massa fina grejsamojser..!

Imrogon är det julafton för er som inte visste det. Och ídag har jag städat. I stort sett överallt. Lagat knäck har jag också sysslat med. Fast alla knäckformar ramlade nästan:/ Haha! Och så har jag klätt en gran som egentligen jag inte alls klädde utan mina småsyskon. Jag tittade på!

Det roligaste idag var: Pappas Runda:) Vi sprang den imorse. Det var jättefint med all vit snö överallt! Men det var nog så jobbigt! Trodde jag skulle kaputta därute i markerna:P Spurten var uppför Himnafjället:) Men nu har jag vilodagar i två dar inann vi ska till Motala och träna i Fålehagen!

Elakt med folk som inte svarar på SMS.

Och TACK alla som skickat julkort! Förlåt för att jag inte skickat till er, men mamma & pappa tyckte inte att jag skulle sända till vänner:S.. ”Du kan ju skicka kort över internet istället?” Blä på dom. Men ni ska veta att jag tänker på er!

Och ännu en gång: GRATTIS LINIEFINIE:) ( Rätta namn: Lina Strand:P )

Kommentarer
Postat av: Marina

hur är det med dej då?

2008-09-17 @ 17:10:41
URL: http://justmajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0