Lilo&Stitch

Ons 27 aug 2003 21:00
Övrigt, 7 läsare totalt


Hello Ladies And Hengslemen...Idag vare skoldag igen! En rätt trevlig sådan.. Lustigt, skolan har vart rätt kul dessa tre dagar!! Haha! Vet inte vad et beror på... Jag har vart på fenomnelhumör också!! men idag blev det ingen träning... Vila! Blev Lilo & Stitch i stället.. hehe.. en mycket trevlig dramatisering..
hehe...Letade efter Putzo&Nappen i skolan idag! Lustigt nog har dom ju börjat i Olas klass!! Världen är liten!! :) Men har inte sett dom nån gång.. Ska ut på jakt efter dom imorn, hehe!! Vi hade musik idag! Ett välkomst-test bjöd Ralphsson på.. Han är nog skönast.. Musikläraren asså. Han är grym. Omedvetet. Hehehe. Förresten hade Lurran och Bolmarn vart o dansat på borden hoss Stina, hahahaha.. Så nu var dom helt trasiga borden!!!

Hahahahha Malin och Johan Wester då!! ”-Jasså, var du orienterar-Malin som var KÅT i mig? Är du det fortfarande har du ju en chans, vill jag lova!!!” Haha, Dagens pinsammaste kommentar!!

Men imorn drar Amanda till Lisa på träning vid Lill-Sjön.

PS. Vet ni om att jag HATAR Linghem? Varför blev jag just född här? Suck. Men The Thrills är bra! Och så ska pappa köpa Bad Cash Quartets nya skiva. Den snor jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0