Lasagnekossor

Mån 22 sep 2003 18:25
Övrigt, 10 läsare totalt


Tjohooo!!

Jag lagade lasagne idag.. Till en hel skara hungriga flickor och pojkar.. :) Blev gott för en gångs skull, även om jag gjorde en hel rad fel!! Haha, kanske för att vi var så hungriga efter provet.. Vem vet?? Provet gick bra iaf, rätt så..

Det var en trevlig svenskalektion. Satt och fulade mig med Robban, och Rasmus var helt galen.. Haha, Adam satt och retades och stoppade in händerna i allas armhålor (knas!!) och allt var knasigt.. Men det är ju 9C så;)

Sen drog jag ut och tränade.. Kossor överallt i hagarna däruppe!! Löpte av bara faan, dom är ju läskiga ju!! haha, fast hästar är värst!! huuu.. Kossor är rätt söta iaf. Men dom glor!!

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0