Lååååång redogörelse om Daladubbeln

Mån 20 okt 2003 20:04
Övrigt, 18 läsare totalt


Tjofäs!:D

NU ska det bli lång dagbok.

Lördag: Vi anlände till TävlingCentrum klockan Någon-gång-på-förmiddagen. Starten för D16 var klockan 12,15.. Tror jag. Jossa startade. Hon växlade som ingen-aning och Amanda sprang iväg samtidigt som Karin Persson, Lina Strand och Kristin Boman. Detta resulterade i fight!:D Fast Lina hade ont i huvudet och var inte riktigt kry:(
Amanda blev trampad på skinkan av en H16grabb. Med dubbarna. Haha! Grymma märken:)

Josefin & Amanda placerade sig på en 9:e plats. Amanda tog inte Karin i spurten.

Sedan var det dags för mat på Dössberget! Möms! Tillbaka på skolan visade det sig at vi sov tillsammans med Tyr! Skojsigt!

Lördag Kväll: Dirre. Amanda var som vanligt torr, (det är skoj!!:P) men röjde efter det att DJBrasse ropat ut att det var en torrboll i discohallen som inte röjde vid namn Amanda Almén.. Haha.. Sen spelades det Aicha..Amandas favorit.. INTE! Stina din dummis:P

Sen var det natt och jag blev tillsagd att inte Pojkspringa. Trots att jag låg ner.:S

Söndag var det upp tidigt utan att väcka värmlänningarna men det lyckades vi med ändå. Frukost, sen packning. Stina sparkade en banan på en i Tyrs sovsäck, det blev väldigt geggigt och dom blev inte glad på henne. tsss..

Jossa & jag gjorde ett satabilt lopp. Lite dåliga vägval och hon hade håll på slutet av banan:( När det äntligen var nerför:( Vi kom 14, 12 totalt.

Sen var det hemfärd och missförstånd och tårar och skratt. Sen var vi hemma igen!!

Idag: Hahaha jag dunkade huvudet i betongväggen! Fick en kanonbula. Och sen hade jag glönt att jag skulle ha hemkunskapsredivisning idag. Eller, glömt och glömt, jag orkade inte med den. Så jag gjorde mitt bästa lektionen innan. Hittade på lite, och snodde lite från ett fördrag en läspande gubbe höll på ett läger en gång. Jag redovisade om pasta.. Haha! Det var skoj.. Men nu får det vara slut på dagboksinlägg. Nu återgår jag till msn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0