La Dolce Vita

Mån 22 mar 2004 21:10
Övrigt, 20 läsare totalt


[10:35] Uschlan. Jag känner mig inte riktigt frisk. Ont i huvudet och fryser. Skönt att man har studiedag, så att man inte missar nått i skolan idag. Just nu sitter jag och diggar till La Dolce Vita. Den borde tusan ha vunnit.

De dagar man är hemma skriver man ofta mest, som sagt. Frågan är hur mycket man kan skriva i dagboken egentligen? Hmm, kanske inget viktigt att spekulera i. Stinas och min nudda-tävling satte igång nu i helgen igen. Jag leder som vanligt, hehe. Nuddade både Stanchion, Loefaas och Storlöfås i ett svep liksom. Det dumma är att Stan rekogniserade att det var jag och hotar med att doppa mig i en vattenpöl på Kolmårdskavlen. Får hoppas att han inte gör verklighet av sitt hot. Jag nuddade även han, från Gotlands Bro OK, som skriver i Kåseriet i Skogssport! Han som skriver sådär kungligt bra, ni vet! Det är ju liiite status kanske;)

[21:07] Idag har jag inte gjort någonting. Verkligen ingenting. Det har vart råtråkigt. Ont i huvudet fortfarande. Irriterat humör. Ingen bra kombination. Fast det där med irritation är väl en biverkan av huvudvärk, kan jag tänka. Har firat pappa, ätit glass från Madagaskar, spelat tevespel med lillebror, sett på Charlie Chaplin och sedan satt mig här. Vad ska jag göra nu?? Svar: Soooooooova.

Kommit fram till en jäkla grej också. Lite sent kanske. Japp, alldeles för sent. :’(
Fy FAN för pojken TC!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0