Kör sakta! Rörelsehindrade gubbar!

Sön 21 mar 2004 21:32
Övrigt, 15 läsare totalt


Hemma igen efter helgens strapatser. Två lopp som gått bra, ända tills jag kom på att det gick riktigt bra. Då irrade jag bort mig. Se här: Första dagen, gick skitbra tills jag kom till nian, då denna tanke dök upp: ”Fan, bra Amanda, du vinner det här!” Då kom bommen. Och där rök segern, eller iallafall andraplatsen. Idag då: Ute och springer, märker att jag ligger i täten, tänker: ”Yes, du kommer först in på förstasträckan, bara två kontroller kvar, du vinner” Då bommade jag och klungan sprang om. Bläääk. Men annars var helgen mycket skojig faktiskt, kanske inte jättekul på tävlingen igår eftersom det regnade så alla bara satt, men på kvällen!
Vi hade faktiskt en teve på vandrarhemmet, dock inte med fungerande bild (vi hade en risifrutti som antenn. När Lisa ville äta sin risifrutti blev det värsta hetset så hon fick springa runt och leta efter en ny antenn, som tur var hittade hon en pastasalladsburk som fungerade nästn lika bra) Så fort nån gick förbi teven så brusade det massor, hehe. Men ljudet funegrade iallafall, så vi kunde rocka till ”Det gör ont”.

Natten följde med massor prata i sömnen. Stina låg och skrek: PEEEETTER!! Och Elin; Vilken sida??? Uppe eller nere!?? Lisa snackade någon form av serbokratiska och sedan somnade jag.

Efter att min sträcka avverkats idag drog jag runt på TC med diverse trevligt folk! Det var det bästa på länge, men nu är jag väldans trött och borde gå och lägga mig. Är inte riktigt frisk heller. Godnatt alla, speciellt Lisa!

”Alla snubbar, alla snubbar, alla snubbar vill ju vara katt!” Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0