kör är dött (+ hela historien om Sämlan och Stina)

Ons 3 sep 2003 21:52
Övrigt, 18 läsare totalt


eyy..

Vi diskuterade abort på sexualkunskapen idag! Vi lyckades få igång väldens diskussion! Olivia var den enda som var emot, bara.. Men det gick att disskutera ändå!
Dagens mat: Fiskpanetter och spenat.. Urrk.. Men det slank ner ändå.

Sen började vi på kören idag! Annars kan man ju springa eller styrketräna eller nått annat på mentorn, men jag tänkte köra men det var så tråkigt... Bara höga låtar! Asså, där man ska soprana typ.. Icke att jag kan sjunga med där!! Så ska nog sluta med det och ta till vara på ett träningstillfälle!

Och så var Olivia och jag på staden idag och svansade runt! Riktigt trevligt.. Köpte en tröja, och hon med.. Eller, hon köpte nog två..

Hahaha! Vi har fått nya skåp, ju, och nån kom på att dom gul/gröna är odal och dom rosa/blå är fjortis.. och det är just vad Linghem till största delen består av!! Bönder och Fjortisar!!

Nej nu börjar jag märka att detta blir tråkigt (oj hur blev det med svenskan där?) Förresten är jag både äldre, längre och smartare än Victor.. Så det så.. haha.. Vi ska boxas next time vi möts!!

Nopp dags att sluta.. Sweys.. PS Jag håller med om det Lina skrev igår.. Om att orienteringer är mitt liv.. Och allt det andra smarta om det:) Lina du är allt bra smart du!!:D

PS igen!! Så här berättar Stina historien om Lurran:
”host.. det hela började på o-ringen 2002 i skövde.. min mor ville hemskt gärna gå på spexet o hon ville gärna ha med mig, för att vi två inte hade gjort någit på hela veckan.. guuuu va jobbigt tänkte ja, ja ville ju så gärna tillbringa tiden med min vän klyftan.. men men tänkte jaaa, ja går väl med då!! så gick vi... så hade ja ju hört om linus storebror som skulleva med o dansa, shit tänkte ja va grymt ändå... oså satt vi där.. oså kom självatse lurran ut o dansade.. o ja ba!!! SHIT, vikken jäkla snygging o han dansar som en kung.. detvvar migen läcker bit det!!! oså, har man ju spanat lite då o då...

stina| svävar omkring på rosa moln says:
en sak till

stina| svävar omkring på rosa moln says:
det där med spexet

stina| svävar omkring på rosa moln says:
det kommer ja ALDRIG ångra att ja gick på

stina| svävar omkring på rosa moln says:
host, ja vill tacka mamma först o främst!! TACK, mamma!” Undertecknat: Stina Boberg.

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Jessica [18 år och mamma till Emilia 4 år]

God Natt och Sov Gott!

2008-09-12 @ 23:22:07
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0