KOLMÅRDSKAVLEN

Sön 4 apr 2004 20:09
Övrigt, 19 läsare totalt


[07:23 -Innan] Ojsan ojsan ojsan vad tidigt jag sitter här.. Men jag har redan packat min väska så jag är klar, och det är tio minuter till att vi ska åka och då kan jag lika gärna sitta här som att vara där uppe och vara i vägen. Det är Kolmårdkavlen idag, och för mig kan det inte gå annat än bra, för jag har laddat med GRÖT! Och då måste det gå väl. Det gjorde det förra gången jag käkade gröt. Stina kommer snart också. Hon ska åka med oss. Ooh min klass startar inte förrän 10,50 och jag springer sista till råga på allt! Men det ska nog gå fint ändå får vi hoppas..

MEN NU SKA VI ÅKA! (Märkt att jag har en förkärlek till versaler?)

[20:00 -Efter] Japp, hemma efter Kolmårdskavlen och jag är så jääääkla trött.. Upp klockan sex imorse, packa ihop väskan, sätta sig i bilen och så wroooom bort till Kolmården och kliva ur och så vänta i typ tre timmar innan ens starten går i min klass.. Haha, men det var inte så farligt, hängde runt med diverse trevligt folk. ANNA var där!;D Mitt lag bestod av:

1: Emma
2: Linnea
Sista: Jag

Emma hade inte gått alls bra.. Hon hade typ sjuttio minuter och hon som kom först in på sträckan hade trettiåtta. Linnea plockade dock lite, men kom inspringandes på upploppet med sin sko i ena handen. Hon hade inte haft tid att stanna och knyta den! Haha. Innan Linnea kom in till växel stod jag och fjantade mig med Sara och sjöng; ”Jag vill vara din, MARGARETA” Hela tiden för att psyka henne innan hon sprang iväg.. Det dumma var, att även jag lyckades etsa fast den på hjärnbarken. Men roligt var det, när jag sprang om Sara och sjöng; ”Kan inte hjälpa att jag känner mig så hääääär” Och ännu roligare var det, när Sara och jag möttes en andra gång i skogen, och Sara klämmer i; ”Bara vara din, ska du VETA!!” Hahaha:) Koncentration, flickor!

Men som sagt så gick det rätt hyffsat och jag plockade från nionde till tredje plats. Vi vann ett par hantlar. Hehe. Linus, Johan och vem det var mer vann varsin yxa (?)..

Stina och jag hörde kungligaste låten med Sweet! Poppa Joe! ”Bobarumbo rumbo hey poppa Joe coconut” Yeaaaaaah. Jag ska ta med mig CD-spelare imorn så vi kan rocka loss på lägret!!

”Why is it so we all die just like copies? When it’s so we born originals..”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0