Kilsresa

Ons 29 okt 2003 22:57
Övrigt, 18 läsare totalt


HEEEEEEEJ!!
HAR HAFT DET SÅ SPRILLRANS UNDERBART I KIL! DET VAR VERKLIGEN DYNGSKOJ!

Vill tillbaka dit:(
Dag 1: Smålandskavlen. Efter den åkte vi med Janne hem till Hannäs och familjen ordqvist. Malin fick reda på att man kunde bota heshet genom att dricka honingsvatten och sen stå på händerna. Detta genomfördes med lyckat resultat. Malin blev dock lite groggy, och trillade omkull på mattan när hon skulle ta av sig byxorna. :P

Per: Kan jag få ett... korvbröd?

Dag2: For in till Karlstad! Tobbe dök upp under vårt besök på Carlings.. Anna & Malin köpte nya byxor, Amanda en tröja. Anna köpte 5 biljetter till Bad Cash Quartet. Hon ska nämligen roa sig med att gå in och ut 5 ggr.
Sedan for vi hem igen. Hyrde The Ring. Såg på den. ÖVERLEVDE!! haha, teven stängde av sig mitt i filmen! skitäckligt! allaa vände sig till mig, och undrade om dte skulle vara så i filmen.. Amanda: näääeee... Alla: AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!


Malin och jag i Kil

Dag3: Dags att kliva upp, Tobbe!!:P For in till Karlstad igen. Dock med en tidigare buss (där ute går det ju bara tre stycken om dagen eller nått!!:P). Halv tio gick den. Amanda köpte ett par byxor. Sen åkte vi hem och lagade mat till hela familjen ordqvist (för övrigt min FAVORITFAMILJ!!!).. KlyftPotatisarna var gegga. Malin: Så gör vi alltid hemma!! Sen testade vi mössor på kvällen, och tog massor kort. Och såg på film!! Forrest Gump!
Prat halva natten. Pratare: Amanda & Anna. Sovare: Mallan.

Dag4: Hemfärd.. Fast först in till Karlstad igen! Köp av blomma och godis. OCH glass på McDonals. Det åt vi varje dag! Mums! Med kolasås. En annan tradition vi skaffade var honungsvatten varje kvällsing. Eller te.
Hahahaha, det var skoj när malin och amanda skulle byta tåg i norrköping. x2000 skulle vi egentligen åka, men jag sprang på ett pendeltåg istället, ”Det är mycket bättre, Malin!! ” Sen, när tåget började rulla, kom vi på att vi inte hade råd med pendeltågsresa. Så jag fick dra en rövarhistoria för tågvärden. Han sa att det gick bra. Vi fick åka på biljetterna. Detta gjorde att amanda kunde kliva av direkt i Linghem!


Toaletten hade inget lås. ”NU ÄR TOAN UPPTAGEN!!! KOM INTE IN!!!!!” Det var skoj!

Nu längtar jag tillbaka till Värmland.. Det är mitt näst bästa landskap:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0