Kaos.

Mån 1 mar 2004 19:02
Övrigt, 17 läsare totalt


Hmm.. Allt känns lite kaos just nu, som om det mesta jag gör blir fel.. Gjorde jag rätt? Och varför blir mamma så arg hela tiden?

Jag har blivit haffsig i allt. Allt är oreda runt omkring mig. Min månadspeng är indragen för två månader framåt. Jag pajade toastmaskinen. Lånat pengar av Juliva och Ola. Får inte åka till Lidingö på fest. Får inte leka med mina vänner.. Inte ha Shrek-kväll. Fy fan!

Men det finns positiva vinklingar också. Snart börjar orienteringssäsongen! Jag har vart med i tidningen och nu bör kommunen säga ja till mig tycker man! Hoppas verkligen det.

”I find it hard to tell you, I find it hard to take.”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0