Julia kan inte äta gröt!!:)

Tis 2 sep 2003 22:17
Övrigt, 12 läsare totalt


FAN! Nu lyckades jag med det där igen! Att allt försvinner! Jävla sär.. Men då får det bli en kort dagis...

Adam sa just till mig att på en skala mellan Keso och Banan så ligger Tingting Jahe mycket nära Keso. Håller med till 100%. Ting ting jahe smakar bäver!

Så, på en skala mellan Keso och Banan, så är Victor Silvemark Multivitamindryck. :)

Julia kan inte äta gröt! Förut när hon kom hem från skolan ville hon att jag skulle laga havregrynsgröt till henne. Så jag som är en så snäll syster gjorde det! Haha, och när hon får gröten börjar knasen KLAPPA gröten och säger ”Den är len” hahaa!! Och när hon tar första tuggan spottar hon ut det direkt och utbrister: ”Det smakar ju snor!! Robert i min klass snor!!” Haha det var nog det roligaste på lääänge vi skrattade så vi fick träningsvärk i magen!! Slutsats: Julia är en mycket trevlig syster. Ibland.


[21:38] Haha! Jag har just blivit Lärjunge hos Adam. Eller, jag börjar imorrn. I skolan. Jag är Lärjunge Amund den första.. Fast det är inte så fet timlön.. Den ligger på kålrotsnivå, men man kan bli befodrad! Ända upp till oregano, om man ligger i! och man blir direkt befordrad upp till morotsjuice om man frågar anita om provet ligger på keso nivå! så gissa vad jag ska göra imorn?? Hahaha!!

Förresten vare ju träning idag!! Springa om dm-banan. Jag tog lite andra vägval och så, där jag bommade, men jag lyckades bomma även på dom nya vägvalen.. haha! klant! Sprang som Jossa sprang till några.. Men det var sämre vägval, så jag hade lite blåbärspausar.. Startade först med blev ikappsprungen av Tosteberg till tvåan! Sen tog vi olika vägval hela tiden och var hela tin samtidigt vi kontrollerna, iaf två gånger.. Sen försvann han.. Hade visst stött ihop med Stina sen..

Nej!! Nu sjönk min Lärjungerank ner till ketchup!! Attås! Men jag ska jobba upp den igen.. Styra upp det.. Lovar.. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Jessica [18 år och mamma till Emilia 4 år]

God Natt och Sov Gott!

2008-09-12 @ 23:16:38
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: hej

Skulle du vilja få hem gratis presentkort från hm, gina tricot och jc direkt hem i brevlådan bara genom att enkelt samla poäng? Då tycker jag att du ska klicka dig in här och bli medlem:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=128



Är du också sugen på att få hem gratis presenkort från Kicks i brevlådan, bara genom att enkelt samla poäng? Då tycker jag att du ska klicka här och bli medlem:

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=99969



Varför inte passa på att bli medlem på Gratisbio.se genom att klicka här:

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=67083

(Klicka på registrera dig! högst upp på sidan)

på samma gång, bara genom att enkelt samla poäng kan du få gratis presentkort till olika butiker:)



Hoppas du får en bra helg:)

2008-09-12 @ 23:17:14
Postat av: Astronauten

Hej, skulle du kunna vara snäll och rösta på mig i den här fototävlingen? :)



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/5/date/5185986



Jag skulle bli jätteglad

2008-09-12 @ 23:17:24
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0