Julhandling

Lör 6 dec 2003 21:22
Övrigt, 12 läsare totalt


Hejsan alla. Jag har kommit in i lite av tröttnad. Dagbokströttnad. Det är jooobbigt att skriva dagbok. Det är jobbigt att skriva på datorn överhuvudtaget! Fast det är lustigt. Jag gör det ändå! Kanske för att, Host, få skriva med, host, nån viss, host, person.. Eller kanske inte.. Idag var jag på stan och julhandlade. Med Olivia, Stina & Lillasyster. Jag hittade braaa saker efter mycket om och men. Ringde mamma två gånger och frågade om koden till kortet:
Amanda ringer mamma och frågar om koden. Amanda kliver fram till bankomaten. Trycker in koden hon tror. För många siffror. Testar igen, funkar fint. Tar ut Amandas och Olas månadspeng. Tar ut kortet för att slå in koden igen och ta ut tvillingarnas pengar. Slår fel kod. Blir nervös, ringer mamma. Får ställa sig i kön igen. Kommer fram, slår fel. Blir nervös, tänker så det knakar och slår igen. Rätt! Phuuu..! Tuuur.. Hehe.. Sen har handlingen gått fint, bortsett från dom där 20-kronors paketen som ska inhandlas:S

Jag har varit extra julig idag. Jag bytte textfärg på MSN från grått till rött.

Läs nu detta flera gånger. Det kan bli det sista ni hör av mig på länge..
Heå!

(Lina----> Tjata på! Viiill att du ska meeeeee!!!! Håller på dig.. :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0