Juldagen i all ära.

Tors 25 dec 2003 11:46
Övrigt, 14 läsare totalt


Dagen efter julafton; Juldagen. Har inte gjort så mycket idag, bara packat. Så, för att min dagbok ska bli snäppet intressantare, berättar jag om igår:

Farmor & Farfar kom vid 2. Det regnade ute (bajs!) så dom var genomsura och man blev blöt av kramarna:P Sen åt vi julmat, och efter det var det Kalle Anka.. För dom som missade Kalle är det bara att säga till så kan jag berätta vad som hände i år:P Efter ”Ser du stjärnan i det blå” stängdes teven av, precis innan ”Kan du vissla, Johanna?” började. Precis som alla andra år:) Sen var det fika och sedan julklappsutdelning, som tog nära 2½ timme! Vi höll på jättelänge, men det var bara trevligt. Jag fick bland annat; tre tröjor (varav två ska bytas:P) pengar, 100-tals trosor, bodylotiongrejs, parfym, halsband, biocheckar, strumpor, en resa till köpenhamn (weeeii!), presentkort, pannlampa.. Jaa och så lite mer krimskrams. Pengarna var bra, dom ska sparas till sthlms-resan:) Och hoppas på påfyllning idag, ska till mormor nämligen.. Hon har för vana att julhandla på Maxi, så det brukar inte vara de bästa julklapparna man får därifrån (fast det var det när man var liten!). Så det är trevligast med pengar.. Jaja, nu ska vi snart åka och få oss ännu en omgång julmat:)

Förresten så fick farfar mandeln i gröten. Men jag rimmade. Hihi:)
Todeloo snart nyår tjoho..:)

See you everybody, I’m back on stage (eller back in the dairy) at saturday morning or at friday night! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0