Julbad!!

Tis 16 dec 2003 21:04
Övrigt, 14 läsare totalt


[12:23] Chèenaá.. Nu är man hemma men snart bär det av igen.. På volleyboll förstår ni.. Uttagning och värsta seriöst.. Så ska ladda nu! Ciao!

[15:01] Så var man uttagen till volleyvolllaget också..:) Ska möta lärarna på torsdag, vad vi ska klä ut oss till är däremot hemligt. Men det blir inte som alla de tidigare niorna iallafall (som alla år lyckats klä ut sig till nån blandning av horor & punkare:S), det kan jag lova. Kanske inte det bästa, men fantasin tröt. Ikväll är det julbad:) Jag ska låna mammas bikini, i brist på egen. Vi ska ha vattenrushbanerace och JAG ska vinna, mohehehe! Fast jag är inte bra på sånt där.. Men i år så, hehe:)

[20:56] Årets julbad var råskoj! Jag rutchbaneracade med Oscar och Anton tusen gånger om! Jag tror inte vi åkte en enda gång, på det sättet som man SKA åka i Båt-rutchkanan! Vi hittade på alla möjliga konstiga sätt att åka ner på, baklänges (iiih vad skoj!) tre på en (risk för att slå i hövet!) ensam (det var lugnt och stillsamt) hänga efter i varandras fötter (rätt skoj men trötta armar) åka utan båt (fort fort!) och många många fler! Och sen, när vi tröttnade på Båt-banan, då åkte vi i den andra No-boat-banan. Jag satte rekordet!! 1,02. Jeeeha!! Åkte man under sekunden så stod det FEL med stora röda bokstäver. Så det var så gott som oslagbart.

Badvakten raggade på Lisa!
-Så het som du är, kan du behöva svalka av dig lite! sa han, och knuffade i henne! PRECIS på det där sättet som man inte får i en simhall! Elaking.

Och en gubbe glodde på Stina. Äckelgubbe. Vi jagade Oliver och hans kompis och pussade dom. Haha! Det kanske kan räknas som våldtäkt?? Nejje.. Dom tyclte det var skoj.. Haha... Nu ska jag sluta.. Men en slutsats kan vi dra av detta badet: Jag, Oscar och Anton kungade..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0