Joppejdi!

Tors 15 apr 2004 07:35
Övrigt, 13 läsare totalt


Gomorron Gomorron Gomorron.. Nu håller jag på och meckar med mitt Svenskarbete som jag egentligen skulle ha lämnat in i måndags. Mamma kunde inte sova i natt heller. Hon är helt rödsprängd i ögonen och vet inte vad hon ska ta sig till. Ikväll ska hon få sova i min säng, vi byter. Jaja. Snart ska man gå till skolan och ha syslöjd. Jag ska fortsätta sy på min härmtröja. Och sen ska vi ha svenska och jag har inte tagit reda på ett SMACK om Carl von Linné till vpr vetenskapsmänsgrupp. Vilken är den bästa uppfinningen någonsin? Är det hjulet? Eller penicillinet? Eller klockan? Glödlampan? Datorn? Kilen? Hävstången? Jadu.. Vi ska göra en 20 i topp-lista på de 20 bästa uppfinningarna. Men nu ska jag dra mig mot skolans dystra korridorer. Godbaj!

”Ingen mänska på jorden, kan bestämma över ditt liv” -Lasse Winnerbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0