Jojomensan, nu är det lov.

Fre 2 apr 2004 16:01
Övrigt, 10 läsare totalt


Japp. Gött. Fast på nått lustigt sätt, känns det inte som om mitt lov kommer att bli så roligt.. Mina klasskompisar ska som vanligt ha en fest som jag inte kan komma på, och så ett tre dagars långt träningsläger med Lotten.. Uääk. Okej, det blir säkert kul (det blir ju vad man gör det till) men jag måste erkänna, att just nu känns det jäkligt trist.

Imorn är det OK Tors ungdomstävling och på söndag Kolmårdkavlen. Ska ha spurtstrid mot Herr Holmberg båda dagarna! Haha, undrar just hur det kommer gå.. Vi har satt en glass.. En CHOKLADglass. Höhö. Spurttävling mot Amergovich också. En glass på spel även där. Oops.

Åh vad alla är kära och glada! Jag vill också! Olivia och Kim tillexempel.. Man vet ju redan nu hur det kommer att sluta:) Speciellt som hon sitter och skriver hans namn i skolböckerna ständigt.. Hihi..

Ollie och jag hade vår redovisning idag.. Det gick sådär, den var väldigt tråkig faktiskt.. Jaja, snart blir det filmtittning med Lillebror!

”Pulver hjälpte mig verkligen, skriv det här i tidningen”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0