Jobb på Frisörboden..

Tis 27 apr 2004 21:42
Övrigt, 13 läsare totalt


[08:18]..ska det bli idag.. Vi får se vad et blir av den saken. Det är Operation Dagsverke, om nån undrar varför jag i hela fridens namn ska jobba där. Jag lär väll få plocka upp varor och sopa hår, eller nått. Men bättre det än att jobba hemma! Jag tycker inte om att städa, så den här gången får Ola stå för ALL städning av huset, samt tvättning av bilen;) Vi har faktiskt en riktigt slapp vecka nu. Sköönt. Fast lite arbeten som ska vara inlämnade på fredag har vi ju. Jaja. Nu sitter jag och nästintill spränger öronen med mina hörlurar. Nu är det ”Survive” eller vad den heter.. Heyhey!

[16:09] Uuuh. Det var ansträngande.. Först fick jag diska massa platt-, krus- och locktänger. Efter det sorterade jag alla deras L’oréal-hårfärger och bokförde dom. Sedan städade jag ur permanentgrejerna och tvättade dom. Jag vek papper och la upp massa skit på en hylla. För detta fick jag 400:-! Inte så illa. Dumt bara att allt måste gå till barnen i Rumänien.. Oj nu var jag egoistisk.. Haha. Fick iallafall en hårspray att behålla för mig själv. Och en trevlig dag!

Ska snart tillbaka till tiomilaområdet. Vi ska träääna. Heddevejdådevå.

[21:39] Nu är jag tillbaka. Det gick sådär, spikade första kontrollen skiitfint. Sprang och tänkte på mitt briljanta vägval när jag sprang vidare, så därför bommade jag tvåan. Illa.. Nu är jag helt uppriven på benen, det sved som tuusan i duschen! Jag ÄLSKAR orientering!:D puss

”Åh det liv som du har, alla tusentals dar, passerar på ett litet kick.. Så men’s ditt hjärta slår an, passa på om du kan, fånga varje ögonblick”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0