Jippie!

Fre 16 jan 2004 07:48
Övrigt, 17 läsare totalt


Äntligen fredag!:D Fast först är det en massa otrevliga lektioner (som kan vara rätt trevliga ibland eftersom folket är så trevligt). Ska ju få finbesök från storstaden idag!:D

Jaja, det lär bli en riktigt kall helg.. För Ola krossade glaset till kaminen igårkväll, så nu kan vi inte elda.. Burrr...!

Och Josefina har skaffat sig blåtira och spräckta glasögon.. Hon ramlade i en iskana så kinden är uppskrapad också.. Klumpeduns! Jaja.. Nu ska jag väll pallra mig iväg och klä om.. Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Em

jag håller på att göra om min bloggdesign, vilken färg tycker du att jag ska ha som bakgrundsfärg?

2008-09-20 @ 22:31:16
URL: http://audrinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0