Jasså jaha..

Sön 16 nov 2003 19:48
Övrigt, 11 läsare totalt


Då har även denna dagen nått sitt slut.. Sorgligt..

Sprang milen med Fredd igår, det var riktigt trevligt, för vi höll sånt där alldeles lagom tempo så att man kunde prata hela tiden.. Hehe.. Lisa & Elin sprang också med, iaf i början..

Det var klubbavslutning på Lok igår också, festligt festligt! Det var sån där rolig tipspromenad, när man får gissa vem som ska klara av vilka grejer eller vad man ska säga.. Haha, det var skoj när Matilda sjöng upp receptet till kringlor och när pappa gurglade blinka lilla stjärna.. Och när Lisa, Elin, Fredd och jag skulle försöka oss på det där när man ligger med huvudena i varandras knän och så tas stolarna bort..haha.. Och vem vann tipspromenaden då? Om inte Amanda Almén! weeeyy! Pris: tre zoo-tablettaskar.

Sen, wentade jag med Stina hem till hennes place.. Vi såg på Lilla Melodifestivalen (hejade för en gångs skull på han som vann!!) och sen brottades vi. Vi skulle köra bäst av tre, men Stina vann båda de första ronderna så då var det redan avgjort. Bäääs:P Men jag ska ta revanch på Stina nästa gång..

Dagen startades idag med Sunes Bana. Pappa följde upp. Det gick la sådär, var jäkligt seg... Stretchade inte tillräckligt igår..

Sen har jag fyllt i eksjöformuläret och alléskolan-papprena.. så det ska snart skickas in, var så säkra!!
Kram// Amund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0