Jag säger som Olivia..

Tors 15 jan 2004 20:22
Övrigt, 8 läsare totalt


..”Idag var det en sån där dag, då man önskar att högstadiet aldrig ska ta slut!” Den var verkligen jätterolig. Jag skrev en djup kärlekslåt (host) i Olivias franskabok. Hhiih!

Nej jag orkar inte dokumentera hela dagen. Men jag tränade med pappa iallafall, det var kul, bara att jag fått ont i KNÄNA efter Romme! Jag är inte van vid skidor, eller mina knän är inte vana! Dom gör ooont:( Men shitthesame.. Dom överlever:|

Har städat hela kvällen också.. Får ju besök imorn!:D Och så har jag bakat sockerkakor som pappa ska ha imorn.. jaja, tjupp..!

Kommentarer
Postat av: Em

jag håller på att göra om min bloggdesign, vilken färg tycker du att jag ska ha som bakgrundsfärg?

2008-09-20 @ 22:33:48
URL: http://audrinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0