Jag kan inte orientera!!!!!

Sön 17 aug 2003 19:40
Övrigt, 13 läsare totalt


FANFANFAN!! Jag är sämst på orientering! Va fan kunde inte jag få gå bra för? VARFÖR skulle jus jag bomma den där stenen?? Första kontrollen var det också!! Med 6 minuter! fick ta hjälp av farfar! han kom där lunkande.. och när han visade vart vi var brast allt.. långt ifrån kontrolllen! mycket långt!! så, såg kristin vid första.. hon startade ju 6 minuter bakom! det kändes skoj.. eller INTE! sen bommade jag tvåan med.. trean gick sådär.. sprang ifrån henne till fyran.. kom ifatt jossa igen vid sjuan.. sprang ifrån henne lite.. men uuuusch!! varför kan inte jag?? Fan vad jag ska börja träna mycket nurå! Torsdagar ska jag fara till åby och träna med lisa.. Om mitt schema funkar med det!! det hoppas jag..jag ska slita ut mig ordentligt i kolmårdenskogen... så ska jag förvåna alla på usm.. ”Jasså, kan HON orientera??” Haha! då ska jag visa dom! fan!! haha!! Men jag förstår inte.. INGET går ju bra för mig ju!! Och imorn är det skola! Jippie!! eller INTE... Bläbläblä speciellt för franska.. Vill börja i eksjö jag!! Nu på direkten! men fortsätter jag i den här urkassa stilen kan jag ju bara drömma om o komma in där...och TÄNK om jag inte kommer med till usm?? tänk!! då så åker jag fan skateboard dit.. som malin snackade om häromdan.. eller tar mig dit på annat sätt.. för DIT ska jag!! mohahah!!!
Förresten har jag gått o blivit tjockis under lovet!! hihi!! men äh.. det får man vara!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0