Jag är så heeeet...

Mån 12 apr 2004 15:10
Övrigt, 19 läsare totalt


..så HET, kan ingen svalka mig!??
Ja fast inte hjälper det att jag är het. Det går ju inte bra i skogen ändå. Visserligen slutade jag som tvåa, men det efter ett mycket kasst lopp. Jag fick en pinne i ögat också. Jag är dålig, men de andra är sämre. Och därför kom jag tvåa ändå. Jag vann en blom-ljusstake. Haha, mycket vacker. Såg Arvids bror idag! Där kan man snacka HET! Yeeeeah.

You know.. Imorn är det skola igen.. Då ska jag glassa med min nya tröja! Men annars så ser jag icke fram emot återseendet med de gamla skröppliga korridorerna. Fast vi har ju faktiskt fått mycket bättre sammanhållning i klassen och det glädjer mig. Det gör dock inte lektionerna intressantare. Just fan, jag måste göra mitt arbete om ”De Svenska Arbetsförfattarna” klart ikväll.. Lovade Douhane att hon skulle få det imorn. Suck.

Förresten har Lisa och jag dubbelpax på Arvid. Det är faktiskt nästintill FÖRBJUDET för nån annan att ens snudda vid honom. Haha.

Marit Bergmans senaste skiva, Baby Dry Your Eye, är ju KUNGLIGT bra! Pappa delar inte samma uppfattning, men det är bara bra. Då får jag ha den för mig själv!

”I say: I don’t know, you say: I don’t know, I say: Take me out!” - Franz Ferdinand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0