Invitation från Olle & Fille 6 maj 2kb

Tors 6 maj 2004 21:09
Övrigt, 13 läsare totalt


Olle & Fille Invitation från Olle & Fille 6 maj 2kB
Olle & Fille Tips på artikel från tidningen Arbetsliv. 6 maj 2kB
[email protected] Ett tips från en vän 6 maj 1kB
Menyer.se Olle & Fille rekommenderar Menyer.se 6 maj 4kB
olle & Fille Agrolink.net 6 maj 1kB
[email protected] Olle & Fille tipsar om biosajten www.biop... 6 maj 1kB
olle & fille Tips på artikel från tidningen Arbetsliv. 6 maj 2kB
olle & Fille Drängahuset i Tomasbo AB 6 maj 1kB
Olle & Fille Tips från Olle & Fille 6 maj 2kB
Olle & Fille Boktips 6 maj 1kB
[email protected] Olle & Fille tipsar dig om Avigsidan 6 maj 1kB
[email protected] Länk från Olle & Fille 6 maj 1kB
Olle och filip Ett tips från SvD.se, skickat av Olle och Fille

[16:31] Haha, jaa, dessa gossar dessa gossar! Vet ni vad? Vi har fått KULGLASS till Linghem! Det var en av de bästa nyheterna på länge. Dock små kulor och fett med dyrt, men vad gör man inte i heta sommartider? Nu ska jag snart fara och vara kontrollvakt. Förresten så gick det riktigt, riktigt illa på franskaprovet och så har jag sytt igen hålet i mina favorit-Lee-jeans!:D Jag känner mig duktig, men trött. Jag har inte vart såhär trött på jättelänge!

OHH LISA HAR BOKAT BILJETTER TILL WINNERBÄCK!!! JIHUUUUUUUUUU!!

Oj måste kila, hejhej!

[21:01] Hej igen everybody. Nu har jag vart kontrollvakt. jag och Lisa hade våra kontroller tillsammans och gick och kollade dom, det var trevligt. Stötte på två heta engelska grabbar som undrade om vi visste vart ”Ride” låg. Vi tänkte så att det knakade, sen frågade Lisa; ”Ryd...?” och det var det ju. Det dumma var att vi inte visste hur man hittade dit.
Sedan tog vi in våra kontroller innan alla kommit tillbaka, haha, det var ju lite klantigt gjort men man lär sig på sina misstag, visst? Jaja, godnatt Pals.

”I sit and wonder if you think of me like I think of you”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0