Inte pessimistisk

Tis 11 nov 2003 21:00

hejsan hoppsan! i mina senste dagboksskrivningar har jag märkt att jag låtit allt för pessimistisk.. mina dagar är inte så tråkiga som dom ibland kan låta, men när jag sätter mig här skriver fingarna nästan bara om det dåliga som hänt och som man känner och inte om det bra.. på nått sätt..

men vi hade iaf hjärt&lungräddning idag! godkänd blev jag, så nu kan du vara säker om du promenixar omkring med mig;)

sen så har jag vart på utvecklingssamtal.. gick rätt bra, bara positiva kommentarer=) men ändå tråkigt att vi inte har större betygskala.. för, ´även om jag höjt mig från vg- till vg+ så blir det ju vg sen ändå:S och så tycker jag att jag höjt mig väldigt för lite i franska, bara ett snäpp från g till nästan g+.. jag tycker jag är värd iaf g+, för jag jobbar oerhört mycket effektivare nu men det märks kanske inte..

sen var jag på katedral på besök.. cool skola det där! statyer och uppstoppade björnar och världens aula och jag blev helt mållös hahaha.. där vill jag gå=)

godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0