IG-varning. Gulp!

Tors 11 mar 2004 19:22
Övrigt, 22 läsare totalt


IG-varning i franska. Mindre bra kanske. Men vad gör man.. Leker på lektionerna. Då får man skylla sig själv. Jag orkar verkligen inte med franskan! Det är bara sååå tråkigt.. Inte kan jag säga ett skvatt heller. På franska alltså. Men jag ska försöka hålla kvar i mitt G och hoppas att Anita bara skrämdes när hon sa så där. Ska iallafall börja jobba lite på lektionerna hade jag tänkt. Göra lite som Olivia säger, kanske..

Jaja. Snart ska man ut och träna. Och jag som nyss tryckte värsta måltiden! Men det går säkert.. host.. bra;)

Det var visst Lotten idag också, men det skiter jag i. Hoppas pappa också har glömt det. Lottengrejerna är verkligen OFANTLIGT tråkiga!

MVG på båda nationella proven i svenska! LITE gött då!:) Kommentar från Douhane angående fråga tre: ”Jag satte MVG+ på den, för du sprängde verkligen MVG-gränsen! Du sprängde gränses för hur bra ett svar bara kan bli!”
Det var lite glatt att få veta iallafall:D

Jaja. Hejdå.

[19:13] Jim Morrison var fan het asså! Haha. Pappa och jag ska besöka hans grav när vi åker till Paris i sommar. Det är kult, har jag fått lära mig. Musikälskare vallfärdar dit som muslimerna till Mekka. Haha! Nej nu överdrev jag. Har blivit alldeles för religiontokig på sistone. Blandar ihop alla! Men för att återgå till Jim Morrison så var The Doors kungar på sin tid.
Musik. Utan musiken skulle man inte kunna leva.

”Music. Makes some people. Come together. Yeah.”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0