Idrott utanför knuten

Fre 7 maj 2004 21:16
Övrigt, 18 läsare totalt


[07:53] Nu är det sommar igen, det vet man, eftersom jag sitter här på fredagsmorgonarna. Utegympan har börjat, och den är ju precis utanför dörren på fredagar, så jag sitter här och drar mig till tjugo över! Hihi, det är fett med bra. Vi har ingen matte idag heller, sköönt.

Enda kvarvarande medlemmen i Sweet (basisten) ska spela i Motala i sommar, haha, ska vi dit eller?:P

[21:09] Det stod Ultimate på schemat för morgonens idrottslektion. Vi hade Pelle också, och han hade inte förändrats ett DUGG! Mppf. Men det var roligt i vilket fall, gick riktigt bra för oss faktiskt. Jag kom försent till franskan, men jag tror faktiskt inte att Anita brydde sig! Cool. Och så var det ju PANNKAKOR idag! Mumsigt värre.
Har spelat fotboll med Julia & Josefina hela kvällen:) Det har vart riktigt roligt, men tröttsamt!

”Han fångade sparken med huvudet, som att nicka en fotboll i mål”
”Långsamt glömmer man bort allt, också pojkar i Manchesterjeans”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0