Idag är det den 2:a maj 2004

Sön 2 maj 2004 21:20
Övrigt, 14 läsare totalt


Haha, jag såg just, att Lisa skrivit ett dagboksinlägg som var tillägnat mig! Känner mig hedrad, tihi, tacktack Lisa!

Idag var det tävling som gällde. Till skillnad från igår startade jag SIST idag. Satt och jäste i solen tills jag tittade på klockan, Ooopsie, tjugo minuter kvar till start, 1500 meter, kissnödig, uppförsbacke hela vägen. Gulp. Men jag klarade mig fint faktiskt, var där fem minuter innan start och hann till och med stretcha lite. Sen bar det iväg. Startade samtidigt som Julia, men hon sprang visst 18 så jag slapp konkurrera med henne!:) Jaja, gick felfritt i början, men sen släppte jag konceptet och började yra som en virrig höna. Till nian vet jag inte ens vad jag sysslade med alltså.. Där började jag tillochmed fundera över vad jag skulle skylla på när jag kom i mål, eftersom det gått så illa på slutet. Bommade sista också, haha, iiiiilla. Men fick till värsta rökarspruten, måtte jag ha vunnit den, annars blir jag besviken.

Men jag vann i vilket fall som hellst, och det gör mig så glad så glad!:D Stannade i Gränna på vägen hem idag igen, köpte lite fler karameller.
Filip har namnsdag idag, grattis grattis. Lisa + Jakob. TJOHOO!

Holmis och Amanda - spurttävling på 5-dagars, TJHAAAO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0