I wanna be Bobbys girl!!!

Tis 23 mar 2004 21:04
Övrigt, 8 läsare totalt


Jeha:) Innan jag börjar, ska jag svara på Lisas frågor: 1) Ja, det verkar som om istiden är på väg. 2) Nej, jag är iallafall inte emot dig, och då är det inte hela världen. Hehe, såja.

Nu ska jag skriva om vad som hänt idag! Vi hade nationellt prov till att börja med. Engelskauppsats. Gick sådär, jag började skriva på en story men så ångrade jag mig och skrev en annan. Rafsade ihop lite där på slutet. Ungefär nästan precis som Stinas svenskauppsats förra året.. Förlåt Bobbsan. Hehe.

Sen fick jag min överraskningspresent av Olivia också! En jättefin tavla med bilder på mig som hon målat. Den var dyngcool! Pryder min vägg nu. Tack min vän!

”Sitter ensam när showen är slut, då kommer känslan tillbaks”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0