Hmm.. Trååk..

Fre 9 jan 2004 21:15
Övrigt, 12 läsare totalt


Ujujuj, nyss slog det mig att jag glömde skriva ner gårdagens händelser. Men vad gör väll det, det hände inget speciellt. Lite Nicke & Mojje-röj, lite degande, lite läxläsning, lite tråk. Samt flum i skolan! Hiihihii:)
Idag har jag och Elin lyssnat på musik nästan hela dagen. Och Adam, Hanna jag & Elin var i samma lag på matt-jägarbollen i morse. Vi ägde! Haha, nu märker jag att min dagbok börjar tråka sönder. Dags att avsluta! Ska bara tillägga, att jag har packat hela dagen, för imorn bär det av på Startpunkt. Verkar bara bestå av föreläsningar av alla de slag, men Lisa är ju där så jag överlever nog om jag har tur.. :) Jaja, tråkighetsfaktor = HÖG så det är nog bäst att avsluta. Återkommer när jag har något skoj att berätta. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0