Hippies!

Tis 11 maj 2004 21:24
Övrigt, 10 läsare totalt


Det var just vad vi var idag på vårt kort. Peace, love and understanding vet du. Jag hade bruna linnebyxor, flipflops och en turkos skrynkeltröja som var typisk för slutet av 60-talet. Luggen utsläppt, stort brunt pärlhalsband och en gitarr. Great! Nej, men ärligt så tror jag kortet blev rätt skapligt iallafall, vi lyckades faktiskt få ihop nått bra på bara en dag. Bra jobbat, 9C!



Idag tränade vi på kartan vi sprang på i lördags. Jag sprang d21-banan, och det gick riktigt bra, trots att Inger följde upp mig. Hade exakt samma sträcka som den jag hade i lördags, (där jag hade 8 minuter och Jossa hade sträckbäst på 1,32) och idag gick jag SPIK på! Härligt!

Kan även tilläggas, att jag har Winnerbäckbiljetterna här i min hand. Iallafall Stinas och min. Känns gött. Känns JÄVLIGT gött. Hoppas Elin Sigvardsson är förband den här gången också, det vore det bästa.

tystnad, tunnel, avfart
när taxametern slagits på
försvinner allt i regnet utan spår
och som en viskning
ser vi syner nu igen
det här är nått
som inte ens har hänt..

tystnad, en rökfri viskning
det är exakt vad vi vill ha
det luftkonditionerade ljudet av fart
du är värd att dö för
ni kan skratta om ni vill
håna oss, vi rör oss, ni står still..

lyssnar, stel & fastspänd
och när paniken bryter ut
ler du svagt och viskar till mig
du är värd att dö för
men mot gummi, glas och metall
betyder ett mirakel inget alls...
(Kent - 747)

”You never know if you don’t go, you never shine if you don’t glow”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0